FANDOM

„Mogę zrobić to, czego chce ten gość; być po stronie dobra. A może teraz pozbieram odłamki.”
Cole staje przed wyborem.

Zabawa w doktora ― jedna z misji dodatkowych na terenie dzielnicy Neonów w inFamous.

OpisEdytuj

Jeden z miejscowych policjantów prosi Cole'a o pomoc, oferując mu przy okazji nagrodę za jej udzielenie.

PrzebiegEdytuj

MacGrath podchodzi do zakłopotanego policjanta stojącego przy szafkach.

  • PolicjantCzęść ludzi z mojego oddziału została ranna w walce ze Żniwiarzami. Dam ci te odłamki, jeśli im pomożesz.

Moment karmyEdytuj

Moment Karmy (inFamous)

Gliniarz otwiera pobliską szafkę, w której faktycznie znajdują się odłamki z wybuchu. Cole zastanawia się nad możliwością ich zdobycia.

  • ColeMogę zrobić to, czego chce ten gość; być po stronie dobra. A może teraz pozbieram odłamki.

Cole doświadcza momentu karmy. W tej chwili musi zdecydować między zapracowaniem na oferowaną nagrodę poprzez uleczenie rannych stróżów prawa, a samodzielnym przywłaszczeniem jej sobie, bez zbędnego trudu. Policjant informuje Cole'a, gdzie znajdują się potrzebujący.

  • PolicjantMoi ludzie są za rogiem, blisko komisariatu.

Protagonista podejmuje decyzję.

Cole rusza do wskazanego miejsca, gdzie znajduje trzech rannych mundurowych. Stawia ich szybko na nogi przy pomocy leczenia pulsacyjnego. Zleceniodawca kontaktuje się z MacGrathem.

  • Policjant: Ścigają mnie Żniwiarze. Chcą odłamków! Pomocy!

Protagonista rusza, by wybawić policjantów z opresji. Wkrótce likwiduje wszystkich napastników w okolicy i odbiera swoją nagrodę w postaci pięciu odłamków z wybuchu.

Cole postanawia wykraść oferowaną nagrodę z szafki, co spotyka się z mocną dezaprobatą pobliskich oficerów, którzy niedługo później zostają przez niego zlikwidowani.

KonkluzjaEdytuj

Cole wzbogacił się o pięć odłamków z wybuchu i zmniejszył wpływy Żniwiarzy w dzielnicy Neonów o trzy punkty procentowe.