FANDOM

Wróg publiczny (inFamous Second Son)

Symbol wroga publicznego w inFamous: Second Son.

Wróg publiczny ― czwarty poziom złej karmy w inFamous: Second Son, znajdujący się przed poziomem niesławnego i wykształcający się z poziomu bioterrorysty.

inFamous: Second SonEdytuj

„Oko za oko, dupku.”
Delsin, przed zabiciem Hanka.
Po dopuszczeniu się odpowiedniej ilości niecnych czynów, Delsin może przeskoczyć z reputacji bioterrorysty na poziom wroga publicznego.

Wpływ na moce DelsinaEdytuj

Poziom wroga publicznego otwiera Delsinowi dostęp do czwartych złych ulepszeń mocy.

Atak wręczEdytuj

  • Wyssanie przeciwnika (w cenie czterech odłamków): Wykończenie poddającego się lub kaszlącego przeciwnika (Kwadrat (dualshock)) przywróci ci trochę energii.

NeonEdytuj

  • Nieskończona prędkość (w cenie pięciu odłamków): Przytrzymaj (Kółko (dualshock)) kółko, aby ciągle korzystać z prędkości światła.

WideoEdytuj

  • Bluźniercza trójca (w cenie czterech odłamków): Przywołuje jednocześnie trzy demony, które atakują z niespotykaną mocą.
  • Nawałnica ostrzy (w cenie pięciu odłamków): Wciśnij R1 (dualshock), aby wystrzelić maksymalną liczę krwiożerczych ostrzy.

Wpływ na wygląd DelsinaEdytuj

Bluza Delsina o reputacji wroga publicznego ma bordowy kolor. Podobnie jak w przypadku każdej innej rangi, poziom ten charakteryzuje się unikalnym wzorem na kamizelce protagonisty. Ptak symbolizujący złą karmę zaczyna coraz bardziej przypominać sępa, który zdołał pożreć swego rywala, po którym zostały jedynie białe (w oparciu o interfejs gry - niebieskie) pióra. Nos oraz policzki Rowe'a wydają się być trochę czerwieńsze, a oczy nieco bardziej podkrążone.