FANDOM

„Przestań mieszać mi w głowie!”
Sasha do Cole'a.

Telepatia — zdolność komunikowania się z inną istotą lub wpływania na jej umysł za pomocą środków innych niż znane zmysły. Cel telepatii bezpośrednio słyszy głos telepaty w swoim umyśle, albo słyszy jego myśli. Niektóre formy telepatii polegają na kontakcie fizycznym.

CharakterystykaEdytuj

Telepatia może być stosowana w celu przeszukania pamięci danej osoby lub spoglądania na świat z jej perspektywy. Może być stosowana, do wpływania na psychikę ofiary. Ponadto może być używana, aby wywoływać na ofierze halucynacje lub wizje, które ofierze wydają się realne.

Telepatia SashyEdytuj

Telepatia Sashy, wzmocniona przez halucynogenny efekt jej czarnej smoły, jest wystarczająco silna, aby całkowicie nagiąć do swoich celów ludzką wolę. Pozwala również kontrolować Żniwiarzy i wydawać im rozkazy za pośrednictwem telepatii. Oznacza to, że każdy Żniwiarz jest bezpośrednio połączony z umysłem Sashy. Jedną z głównych ofiar telepatii był Cole MacGrath, z którym to liderka Żniwiarzy często się porozumiewała. Jeśli mężczyzna ten dążył ku moralnemu zepsuciu, Sasha przy pomocy telepatii udzielała mu szczegółów dotyczących pewnych zleceń na obszarze Labiryntu i dzielnicy historycznej Empire City. W ostatecznej konfrontacji z Kesslerem natomiast, kobieta dzięki tej zdolności dopingowała MacGratha w trakcie walki.

Telepatia Krwawej MaryEdytuj

Krwawa Mary używa telepatii do porozumiewania się z wampirami, które stworzyła. Pozwala jej to wysyłać im swoje myśli, słyszeć ich, a nawet wpływać na nie. Po dwudziestu czterech godzinach od przemiany, wampir nie może już nigdy wyrwać się spod władzy jego twórcy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest możliwe, że przewodnicy Ludzi Ziemi są połączeni telepatycznie z krabami, które tworzą.
  • Jedynym znanym wampirem, który wyrwał się spod władzy twórcy, był Cole MacGrath (spoza kanonu), który ostatecznie zabił Krwawą Mary.