FANDOM

Ikonka misji głównej w inFamous
Tajemnicze sygnały
(ang. Mysterious Signals)
Tajemnicze sygnały (inFamous)Cole pobiera plik z przekaźnika satelitarnego
Poprzednia misja Powrót na dach Zeke'a (1) lub Krwawy szlak lub Pomoc medyczna
Następna misja Krwawy szlak lub Pomoc medyczna lub Spacer po dachach
Miejsce startu Dzielnica Neonów, Empire City
Odblokowania Skrzynki kontaktowe
Nagroda 500 PD
Występuje w inFamous
„Odbieram dziwne zakłócenia z dachu. To niedaleko od ciebie. Muszę poznać ich źródło i cel.”
Moya do Cole'a.

Tajemnicze sygnały ― piąta (praktycznie czwarta, nie wliczając powrotów na dach Zeke'a) misja wątku głównego w inFamous.

OpisEdytuj

Po zawarciu układu z agentką FBI, Moya wysyła Cole'a do zbadania tajemniczych zakłóceń w dzielnicy Neonów.

PrzebiegEdytuj

MeldunekEdytuj

Cole wbiega na dach jednego z budynków w dzielnicy Neonów i wykonuje telefon do Moyi.

  • ColeDobra, co teraz?
  • MoyaOdbieram dziwne zakłócenia z dachu. To niedaleko od ciebie. Muszę poznać ich źródło i cel.
  • ColeWięc czego mam szukać?
  • MoyaNie jestem pewna, chyba jakiegoś nadajnika. Zadzwoń, gdy tam dotrzesz.

Pierwszy plikEdytuj

Cole rusza przed siebie i wspina się na szczyt wieży wodnej, gdzie znajduje przekaźnik satelitarny, będący źródłem zakłóceń. Zgodnie z umową, MacGrath kontaktuje się z Moyą.

  • Cole: Znalazłem. Zdaje się, że to przenośny napęd audio podłączony do anteny satelitarnej.
  • MoyaSprawdź, czy możesz podsłuchać go telefonem.

Protagonista pobiera dane z anteny satelitarnej. Dźwięk jest pełen zakłóceń.

  • ColeTo chyba same zakłócenia.
  • MoyaTo zaszyfrowana wiadomość, ale nie mogę jej złamać. Sprawdź, czy w pobliżu nie ma jeszcze jednego nadajnika.

Drugi plikEdytuj

Cole odszukuje kolejny nadajnik na pobliskim dachu budynku. Na nieszczęście przekaz jest równie niezrozumiały, jak poprzedni.

  • ColeSłyszysz? To samo co wcześniej.
  • Moya: Przepuszczam te sygnały przez program deszyfrujący. Prawie złamałam ten szyfr, ale potrzebna mi jeszcze jedna próbla. Może znajdziesz więcej tych plików.

Trzeci plikEdytuj

MacGrath wędruje w poszukiwaniu ostatniego przekaźnika satelitarnego. Tym razem, dach na którym się on znajduje, jest pilnie strzeżony przez pięciu członków gangu Żniwiarzy, z czego dwóch dzierży tarcze policyjne. Cole wychodzi z potyczki obronną ręką i udaje mu się pobrać dane z ostatniego nadajnika.

  • ColeTo ostatni.
  • MoyaDaj mi chwilę - dobra, powinno wystarczyć. Wrzucam algorytm deszyfrujący na twój telefon. Powinien umożliwić ci wysłuchanie komunikatów.

Agentka przesyła bohaterowi algorytm deszyfrujący, po czym jest on w stanie odsłuchać skompletowanego przekazu audio.

  • NagranieNie udało mi się powstrzymać Kesslera od zdetonowania Kuli Promieni. Cholerstwo wysadziło pięć, sześć przecznic, zabijając Bóg wie ilu ludzi. Znalazłem Kulę Promieni w leju, obok jakiegoś dzieciaka. Nie wiem, czy był martwy. Nie miałem czasu sprawdzić. Spróbuję gdzieś się ukryć. Jeśli ktoś to słyszy, proszę o natychmiastową ewakuację. Musicie mnie stąd wydostać zanim znajdzie mnie Kessler. 

Nagranie kończy się, a Cole konsultuje się z Moyą.

  • ColeRozumiesz coś z tego?
  • MoyaNie mogę w to uwierzyć - to John. Chyba wykorzystuje skrzynki kontaktowe do porozumiewania się z opiekunami.
  • ColePowiedz to po ludzku.
  • Moya: To znaczy, że jest ich więcej w całym mieście. Musisz znaleźć jak najwięcej z nich; może dowiemy się, gdzie zabrał Kulę Promieni.
  • ColeZnajdę Johna i Kulę Promieni i będę wolny, tak?
  • MoyaWiem jaką mamy umowę, Cole.
  • ColeTylko się upewniam.

KonkluzjaEdytuj

Cole uzyskał możliwość odsłuchiwania i deszyfrowania plików audio z przekaźników satelitarnych.

CiekawostkiEdytuj

  • Tylko podczas tej misji, odtworzenie jednego pliku audio wymaga interakcji aż z trzema przekaźnikami satelitarnymi.