FANDOM

Cole przed stacją benzynową (inFamous)

Cole, stojący przed wysadzoną stacją benzynową.

„Eee, wysadziłem stację benzynową.”
Cole powiadamia Zeke'a o swym czynie.

Stacje benzynowe ― występujące w inFamous miejsca sprzedaży paliw płynnych, rozmieszczone po obszarze Empire City.

OpisEdytuj

Czynne całą dobę i przez wszystkie dni tygodnia, stacje benzynowe oferują mieszkańcom Empire City nabycie paliwa i zatankowanie swych pojazdów, mimo tego, iż Cole nigdy nie doświadcza takiego widoku.

Stacje nie odgrywają większej roli w wątku głównym, aczkolwiek mogą w znacznym stopniu zmienić przebieg toczącej się batalii, chociażby poprzez potraktowanie błyskawicą lub inną mocą ofensywną dowolnego z dystrybutorów paliwa. Działanie to doprowadza do niewielkiego wybuchu trafionej pompy, które w mgnieniu oka podpala znajdujące się w obiekcie paliwo, prowadząc do ogromnej eksplozji, pochłoniającej ze sobą pozostałe dystrybutory, doprowadzając w końcu do potężnego wybuchu, który burzy całą strukturę, w tym również znak. Stacja wówczas staje w płomieniach, utrzymujących się przez pewien czas. Wybuch ten jest w stanie natychmiastowo położyć MacGratha na łopatki, wobec czego zalecane jest trzymanie się od niego na zdecydowany dystans. Mimo wyrządzania ogromnych szkód, wysadzanie stacji benzynowej nie obciąża Cole'a złą karma, nawet jeśli w promieniu jej wybuchu znaleźli się niewinni cywile.

Pierwsze wysadzenie stacji benzynowej w dowolny z możliwych sposobów, doprowadza do krótkiej rozmowy telefonicznej między Cole'em i Zeke'iem, który dzwoni do swego przyjaciela, by poinformować go o zauważonej eksplozji.

  • Zeke: Rany... Właśnie widziałem wielki wybuch! Co to, kurde, było?
  • Cole: Eee, wysadziłem stację benzynową.
  • Zeke: Co? To, że nie umiesz prowadzić, nie znaczy, że inni nie chcą tego robić. Ta benzyna mogła nam się przydać!
  • Cole: Och, przecież zrobiłbyś to samo.
  • Zeke: Tu mnie masz, kapitanie.

Rozmowa kończy się.

CiekawostkiEdytuj

  • Każda stacja benzynowa ma identyczną konstrukcję.
  • Stacje benzynową można napotkać w inFamous: Second Son w dzielnicy Queen Anne, jednak pełni ona funkcje tylko kosmetyczną i nie można jej w żaden sposób uszkodzić.