FANDOM

„Stary, co za cholerny bajzel.”
―Roger powiadamia Cole'a o stanie hydrauliki mostu.

Roger Miller – postać epizodyczna w inFamous, pojawiająca się w trakcie misji Stary przyjaciel. Był on inżynierem oraz znajomym Trish Dailey i jej siostry, Amy.

BiografiaEdytuj

Mieszający przy Parku Valentine, inżynier Roger Miller, miał przyjemność lepiej poznać rodzinę Dailey na kilku wycieczkach, a nawet w trakcie zakończenia studiów Amy. Miller swego czasu pracował z ojcem dziewczyn, jednakże gdy został on przeniesiony, Roger utracił kontakt z Trish.

Stary przyjacielEdytuj

Szesnastego dnia kwarantanny w Empire City, Trish skontaktowała się z Cole'em MacGrath'em z prośbą o zlokalizowanie Rogera, mając nadzieję, iż zdoła on naprawić Most Stone Canal łączący dzielnicę Neonów i Labirynt. Zgodnie z sugestią swojej dziewczyny, MacGrath wyruszył do Parku Valentine, przy którym mieszkał poszukiwany inżynier.

Protagonista odnalazł Millera pod lufami karabinów dwóch Ludzi Ziemi, których natychmiastowo zlikwidował, nie dając im szansy na reakcję. Po ocaleniu Rogera, Cole tłumaczył mu, że został wysłany przez Trish Dailey z prośbą o naprawę mostu zwodzonego. Gdy mężczyźni ruszyli w jego kierunku, inżynier wspominał o chwilach spędzonych z rodziną Dailey, a także wyrażał swój żal spowodowany faktem, iż Trish przebywa obecnie w rejonie kwarantanny. Miller zainteresowany sytuacją Amy pytał się MacGratha o to, czy zdołała ona opuścić Empire City. Cole zataił przed nim jej tragiczną śmierć i Roger, niezdając sobie sprawy z prawdziwego stanu rzeczy, podkreśił że nie chciałby, aby siostry tkwiły tu razem.

Po dotarciu do mostu, Cole pokonywał kolejne fale przeciwników, chcących zapobiec jego naprawie. Gdy okazało sie, że hydraulika mostu jest wadliwa, Roger wysyła protagonistę do przetrzymywanego przez Żniwiarzy w Memorial Park inżyniera imieniem Lou. Po ocaleniu znajomego Rogera, inżynierowie ostatecznie naprawili wszelkie usterki i zdołali zwolnić obie strony mostu. Przed rozstaniem, Roger poprosił MacGratha o pozdrowienie od niego Trish.

Późniejsze losyEdytuj

Choć nigdy więcej Cole nie spotkał Rogera, Trish powiadomiła go, iż inżynier zamontował na dachu autobusu metalową siatkę, napędzaną przez generator, zapewniając tym samym Cole'owi nieograniczone źródło energii w trakcie jej eskorty do Szpitala Bayview.

WyglądEdytuj

Roger jest czarnoskórym mężczyzną, przyodzianym w standardowy strój inżyniera, składający się z żółtego kasku ochronnego, pomarańczowej kamizelki odblaskowej, zielonych spodni roboczych i czarnych trepów. Koszula którą nosi pod kamizelką jest koloru brązowego.

CiekawostkiEdytuj

  • Po ukończeniu misji Stary przyjaciel, Roger może zostać zabity przez Cole'a, jednak nie wpłynie to na przebieg fabuły gry, bowiem nawet wtedy jego działalność przy montażu metalowej siatki zostanie przytoczona przez Trish;
  • Rogera można napotkać również w trakcie misji Wbrew światu, gdzie pełni jedynie rolę zwykłego NPC atakującego Cole'a, wraz z innymi mieszkańcami Empire City, będącymi pod wpływem toksyn emitowanych przez balony.