FANDOM

Kryminalista (inFamous Second Son)

Symbol przestępcy w inFamous: Second Son.

Przestępca ― drugi poziom złej karmy w inFamous: Second Son, znajdujący się przed poziomem bioterrorysty i wykształcający się z poziomu bandyty.

inFamous: Second SonEdytuj

„Kocham cię, brachu. Nie chciałbym, żeby stała ci się krzywda.”
Delsin zastrasza Reggiego.
Po dopuszczeniu się odpowiedniej ilości niecnych czynów, Delsin może przeskoczyć z reputacji bandyty na poziom przestępcy.

Wpływ na moce DelsinaEdytuj

Poziom przestępcy otwiera Delsinowi dostęp do drugich złych ulepszeń mocy.

Atak wręczEdytuj

  • Miażdżący doskok (w cenie czterech odłamków): Wykonaj doskok (Kółko (dualshock)) w stronę przeciwnika, a następnie zaatakuj (Kwadrat (dualshock)), aby go powalić i zabić.

DymEdytuj

  • Super wyskok dymny (w cenie dwóch odłamków): Wskakuj do przewodów wentylacyjnych na dachach przy użyciu dymnego doskoku (Kółko (dualshock)), aby wykonać potężny wyskok.

WideoEdytuj

  • Wąskie pasmo (w cenie trzech odłamków): Zwiększa celność i zasięg wideostrumienia.
  • Furia ostrzy (w cenie trzech odłamków): Wciśnij (R1 (dualshock)), aby wystrzelić dużą liczbę krwiożerczych ostrzy.

Wpływ na wygląd DelsinaEdytuj

Wygląd Delsina nie ulega większym zmianom, aczkolwiek wzór na jego kurtce zostaje zmieniony. Po osiągnięciu rangi kryminalisty, ptak reprezentujący złą karmę jest większy i zaczyna powoli dominować nad swym białym (w oparciu o interfejs gry - niebieskim), pozytywnym odpowiednikiem.