FANDOM

Ikonka neutralnej misji pobocznej
Przekaźniki satelitarne (1)
(ang. Satellite Uplinks)
Przekaźniki satelitarne (inFamous)Cole pobiera prąd z przekaźnika
Miejsce startu North Beach, dzielnica Neonów, Empire City
Odblokowania Ujawnienie na mapie pewnych misji dodatkowych
Nagroda 100 PD
Kontrola dzielnicy Neonów +5%
Występuje w inFamous
„Chyba jest rozwalony.”
Cole o stanie przekaźnika.

Przekaźniki satelitarne (1) – jedna z misji dodatkowych na terenie dzielnicy Neonów w inFamous. Należą one do jednego cyklu podobnych misji, których w sumie w obszarze całego Empire City jest osiem.

OpisEdytuj

Cole otrzymuje od Moyi zadanie uruchomienia przekaźników satelitarnych na dachach budynków dzielnicy Neonów, w celu możliwości namierzenia cennych kontaktów na GPSie MacGratha.

PrzebiegEdytuj

Cole medluje się w North Beach.

  • MoyaPodobno są tam ludzie, którzy mogą nam pomóc. Ale nie mogę ich namierzyć. Jeśli uruchomisz przekaźniki satelitarne, będę mogła ich namierzyć i zaznaczyć ich pozycję na twoim GPSie.

Cole wchodzi na pobliską budowlę, gdzie znajduje przekaźnik satelitarny oraz chroniącego go Żniwiarza. Po zneutralizowaniu oponenta, MacGrath kontaktuje się z Moyą.

  • ColeChyba jest rozwalony.
  • MoyaWyśsij z niego prąd, to go wyłączy. Gdy to zrobisz, musisz zająć się innymi i ponownie wszystkie zsynchronizować.

Cole wysysa energię z przekaźnika i otrzymuje dwadzieścia pięć sekund na dotarcie do kolejnego. Za każdy następny kontakt z przekaźnikiem, MacGrath zyskuje dodatkowe sekundy na przejście obok następnego. Po przebiegnięciu obok wszystkich pięciu przekaźników, misja dobiega końca.

KonkluzjaEdytuj

Cole zmniejszył wpływy Żniwiarzy w dzielnicy Neonów o pięć punktów procentowych i odkrył na mapie położenie kilku zleceniodawców.

CiekawostkiEdytuj

  • Odpowiednikiem tych misji jest pojawiająca się w inFamous 2 seria zleceń o nazwie Nadładunek.
  • Jeśli się wykonało misję "Ujawnienie tajemnic" to okazało się, że Moya okłamała Cole'a, a jak zaczyna się tę misję to Cole i tak wykona jej zlecenie.