FANDOM

„Urocze, nieprawdaż?”
Krwawa Mary podziwia moc mrocznego roju.[src]

Mroczny rój ― moc wprowadzona w inFamous: Festiwal Krwi. Jest to jedna z pierwszych wampirycznych umiejętności, które może zdobyć Cole.

Aby z niego skorzystać, należy wcisnąć i przytrzymać Strzałka w górę (dualshock) strzałkę w górę. Używanie tejże zdolności wymaga krwi.

OpisEdytuj

Dostęp do tejże zdolności, Cole uzyskuje po wydostaniu się z katakumb, na początku misji Zapraszamy na Noc Płomieni.

Mroczny rój pozwala MacGrath'owi stworzyć rój nietoperzy, dzięki któremu zyskuje zdolność latania. Im więcej protagonista może zmagazynować krwi, tym dłużej może go używać, lecz po wykorzystaniu całej posoki którą dysponuje, musi ukąsić cywila lub potraktować kołkiem wampira, by znów zyskać do niego dostęp.

Mroczny rój może zostać ulepszony, aby natychmiastowo zabijać pomniejsze wampiry oraz zadawać znaczne obrażenia pierworodnym. Kołkowanie przy użyciu tejże zdolności, pochłania jednak sporą ilość zgromadzonej krwi.

CiekawostkiEdytuj

  • Pod kątem mapy przycisków, zdolność ta zastępuje występującą w inFamous oraz inFamous 2 moc precyzji.
  • Utrzymanie się w powietrzu na dystansie dwustu pięćdziesięciu (250) metrów przy użyciu tej mocy, jest nagradzane brązowym trofeum, o nazwie Nocny lot.
Ikona Nazwa Opis Wartość
Brązowe trofeum 1 (inFamous Festiwal krwi) Nocny lot Utrzymaj się w powietrzu na dystansie 250 metrów, będąc w Mrocznym Roju. PS3BronzeBrąz