FANDOM

Mirosław Zbrojewicz
Zestawienie Mirosława Zbrojewicza i KessleraZestawienie zdjęcia Mirosława Zbrojewicza i Kesslera
Urodzony 25 lutego 1957
Warszawa
Dubbingowana postać Kessler
Występuje w inFamous
„Czasami bardzo rośli faceci biorą mnie za swego kolesia. Kończy to się propozycją wypicia kieliszeczka. Gdyby pani zobaczyła, jak wyglądają, nie dziwiłaby się, że nie odmawiam. Czasem dostaję propozycję sfotografowania się z kimś. „Sesje” odbywają się w przedziwnych miejscach, np. w kiosku Ruchu czy w sklepie mięsnym.”
―Źródło: „Super Express” on-line, 2 lipca 2005

Mirosław Zbrojewicz (ur. 25 lutego 1957 w Warszawie) − polski aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy, a także lektor. Użyczył on głosu głównemu antagoniście gry inFamous, Kessler'owi.

W 1981 ukończył studia w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie. Występował w: Lubuskim Teatrze im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze (1981–1982), Teatrze Pracowni w Warszawie (1983–1992), Teatrze Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomiu (1991), Teatrze Szwedzka 2/4 w Warszawie (1993–1994), Teatrze Rozmaitości w Warszawie (1994–2001), Teatrze 77 w Łodzi (1997), Teatrze Studio w Warszawie (od 2003), Teatrze Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku (2010). Jego debiut teatralny nastąpił 14 czerwca 1981, kiedy wystąpił w roli Sukiennika w Mistrzu Piotrze Pathelinie (reż. Wojciech Maryański) na scenie Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze.

Próbki audioEdytuj

inFamousEdytuj

Miros aw Zbrojewicz audio