FANDOM

Marco
Marco (inFamous Festiwal Krwi)Marco w przerywniku komiksowym.
Pełne imię Marco
Powiązania Wampiry
Płeć Mężczyzna
Stan Martwy
Pojawia się w inFamous: Festiwal Krwi (przytoczony)
„Była bliska śmierci, gdy tajemniczy wielbiciel uznał, że jest zbyt piękna, żeby umrzeć.”
Zeke przytacza postać Marco w opowieści.

Marco – postać przytaczana w inFamous: Festiwal Krwi. Marco był wampirem, a także partnerem Krwawej Mary, z której również uczynił krwiopijczynię.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Geneza wampiryzmu Marco jest nieznana. Wiadomo, iż był on tajemniczym wielbicielem miejscowej guwernantki imieniem Mary. Kobieta zaczęła patrzeć śmierci w oczy od momentu zarażenia się ospą od jednego z dzieci. Los Mary byłby nędzny, gdyby nie interwencja Marco, który uznał, iż guwernantka jest zbyt piękna by umrzeć, wobec czego zdecydował się uczynić z niej nieśmiertelną wampirzycę.

Tułaczka po EuropieEdytuj

Czyn Marco zacieśnił więzy między nim, a Mary. Para wspólnie siała terror po całej Europie, jedynie w celu pozyskania czerwonej posoki z ludzkich ciał.

ŚmierćEdytuj

Sprawą jednak zainteresował się Ojciec Ignatius, który przebywającą swego czasu na łożu śmierci guwernantkę otaczał opieką. Ksiądz zdawał sobie sprawę z transformacji kobiety, której przerażające efekty chciał cofnąć poprzez zabicie wampira odpowiedzialnego za jej przemianę. Ignatius przy pomocy kołka zabił Marco, jednakże dziewczyna nadal była wampirzycą, bowiem owa metoda odnosiła pożądane rezultaty tylko podczas pierwszej nocy wampirzego żywotu. Po tym wydarzeniu Mary wpadła w szał, zabijając niemalże każdego w swym zasięgu, aczkolwiek Ojciec Ignatius zdołał wtedy uciec i ujść z życiem.