FANDOM

„Wiem tylko, że praca tam to wyrok śmierci - każą pracować dopóki nie padniesz, potem strzelają ci w głowę.”
―Lou mówi Cole'owi o pracy u Ludzi Ziemi.
Lou
Lou (inFamous)Lou w inFamous.
Pełne imię Lou
Zawód Inżynier miejski
Płeć Mężczyzna
Stan Nieznany
Pojawia się w inFamous
Aktor dubbingowy Dariusz Błażejewski
Lou ― postać epizodyczna w inFamous, pojawiająca się w trakcie misji Stary przyjaciel. Był on inżynierem oraz znajomym Rogera Millera.

BiografiaEdytuj

Lou pełnił zawód inżyniera w Empire City, podobnie jak jego znajomy, Roger.

Stary przyjacielEdytuj

Gdy Cole MacGrath poprosił Rogera Millera o pomoc w naprawie mostu zwodzonego Stone Canal, szybko okazało się, że stan jego hydrauliki jest tak zły, że sam nie da rady tego uczynić. W związku z tym Miller wykonał telefon do swojego kolegi, Lou, mówiąc mu, że nie działa hydraulika numer cztery po południowej stronie SC. Mężczyzna jednak początkowo odmawiał współpracy, tłumacząc, iż jest otoczony przez Żniwiarzy w Memorial Park i nigdzie się nie ruszy bez broni. Roger powiadomił swojego znajomego, że wysyła coś lepszego niż broń, mając na myśli kontrolującego energię elektryczną przewodnika.

Protagonista wkrótce dotarł na miejsce, gdzie zlikwidował trzech oprawców Lou. Zastanawiało go jednak, czego chcieli od niego Zniwiarze. Inżynier odpowiedział, iż planowali oni sprzedać go Ludziom Ziemi, którzy wykorzystaliby go przy budowie ich wieży. Ponadto oznajmił on, że praca tam jest wyrokiem śmierci, bowiem po zrealizowaniu powierzonych przez nich zadań, zostaje się rozstrzelanym.

Po dotarciu na miejsce MacGrath odbijał napływające fale wrogiego gangu, umożliwiając tym samym naprawę mostu inżynierom. Po wykurzeniu wszystkich oponentów z rejonu, okazało się, że w sieci jest za małe napięcie. Nie stanowiło to jednak żadnego problemu dla błyskawic Przewodnika, które zasiliły hydraulikę. Ostatecznie w pożegnaniu z Cole'em, Lou podkreślił swą konieczność znalezienia kryjówki.

WyglądEdytuj

Lou jest białoskórym mężczyzną, przyodzianym w standardowy strój inżyniera, składający się z żółtego kasku ochronnego, z pomarańczowej kamizelki odblaskowej, zielonych spodni roboczych i czarnych trepów. Koszula którą nosi pod kamizelką jest koloru granatowego.