FANDOM

Karmiczne przeciążenie
(ang. Karmic Overload)
Karmiczne przeciążenie (inFamous)Zepsuty do szpiku kości Cole, jest gotowy do aktywacji karmicznego przeciążenia.
Moment zdobycia Najwcześniej w trakcie misji Standardowy protokół, Sondy szpiegowskie lub Alden atakuje
Miejsce zdobycia Empire City
Przypisane do Elektrokineza
Ulepszanie Niemożliwe
Znani użytkownicy Cole MacGrath
Występuje w inFamous

Karmiczne przeciążenie – jedna z mocy defensywnych w inFamous.

By aktywować karmiczne przeciążenie, należy nacisnąć Strzałka w lewo (dualshock) strzałkę w lewo po całkowitym wypełnieniu wskaźnika karmy (niezależnie jakiej).

OpisEdytuj

Karmiczne przeciążenie jest tak naprawdę ostatnim ulepszeniem pobierania elektryczności. Możliwość jego nabycia za dwa tysiące (2000) punktów doświadczenia pojawia się najwcześniej w trakcie realizacji jednej z trzech następujących misji fabularnych: Standardowy protokół, Sondy szpiegowskie lub Alden atakuje, w związku z pojawieniem się możliwości osiągnięcia rangi bohatera lub niesławnego.

Moc ta zapewnia Cole'owi nieskończony zapas energii na ograniczoną ilość czasu, po całkowitym wypełnieniu wskaźnika dobrą lub złą karmą. W trakcie przeciążenia, ręce protagonisty pokrywa czysta energia elektryczna, podobnie jak podczas zwiedzania kanałów Empire City.

Gdy ów stan dobiegnie końca, ze wskaźnika MacGratha zostanie zabrana spora część pozytywnych lub negatywnych punktów karmy.

UlepszeniaEdytuj

Poziom 3.Edytuj

Ikonka Pobierania elektryczności (inFamous)
Karmiczne przeciążenie
  • Wymagania: Osiągnięto rangę bohatera lub niesławnego.
  • Koszt: 2000 PD
  • Opis: Kiedy zapełni się wskaźnik, naciśnij Strzałka w lewo (dualshock), aby włączyć karmiczne przeciążenie. Przez jakiś czas będziesz mieć niewyczerpany zapas energii.