FANDOM

Karmiczne przeciążenie – jedna z mocy defensywnych w inFamous.

By aktywować karmiczne przeciążenie, należy nacisnąć Strzałka w lewo (dualshock) strzałkę w lewo po całkowitym wypełnieniu wskaźnika karmy (niezależnie jakiej).

OpisEdytuj

Karmiczne przeciążenie jest tak naprawdę ostatnim ulepszeniem pobierania elektryczności. Możliwość jego nabycia za dwa tysiące (2000) punktów doświadczenia pojawia się najwcześniej w trakcie realizacji jednej z trzech następujących misji fabularnych: Standardowy protokół, Sondy szpiegowskie lub Alden atakuje, w związku z pojawieniem się możliwości osiągnięcia rangi bohatera lub niesławnego.

Moc ta zapewnia Cole'owi nieskończony zapas energii na ograniczoną ilość czasu, po całkowitym wypełnieniu wskaźnika dobrą lub złą karmą. W trakcie przeciążenia, ręce protagonisty pokrywa czysta energia elektryczna, podobnie jak podczas zwiedzania kanałów Empire City.

Gdy ów stan dobiegnie końca, ze wskaźnika MacGratha zostanie zabrana spora część pozytywnych lub negatywnych punktów karmy.

UlepszeniaEdytuj

Poziom 3.Edytuj

Ikonka Pobierania elektryczności (inFamous)
Karmiczne przeciążenie
  • Wymagania: Osiągnięto rangę bohatera lub niesławnego.
  • Koszt: 2000 PD
  • Opis: Kiedy zapełni się wskaźnik, naciśnij Strzałka w lewo (dualshock), aby włączyć karmiczne przeciążenie. Przez jakiś czas będziesz mieć niewyczerpany zapas energii.