FANDOM

Dwight
Dwight (inFamous)Zwłoki Dwighta.
Pełne imię Dwight
Powiązania Chummy Chicken
Płeć Mężczyzna
Stan Martwy
Pojawia się w inFamous
Aktor dubbingowy Piotr Bąk
„Co jest, do diabła? Nie, nie zbliżaj się do mnie!”
―Ostatnie słowa Dwighta.

Dwight – postać epizodyczna w inFamous, pojawiająca się w trakcie misji Prośba Zeke'a. Był on znajomym Zeke'a Dunbara.

BiografiaEdytuj

Dwight mieszkał w rejonach Labiryntu, pracując w restauracji Chummy Chicken, znajdującej się niedaleko portu. Został on określony przez Zeke'a jako "niezły numer". Obaj mężczyźni niegdyś mieli ze sobą dobre relacje koleżeńskie, jednakże po eksplozji która objęła całe Empire City, Dwight ukradł samochód Dunbara i rozkręcił go na częśći, co ostatecznie doprowadziło do zakończenia ich przyjaźni. 

DochodzenieEdytuj

Pewnej nocy Dwight zaginął, co zmartwiło jego siostrę, która poprosiła Zeke'a o pomoc w jego odnalezieniu. Biorąc pod uwagę minione wydarzenia, mężczyzna był nastawiony obojętnie do bezpieczeństwa i stanu jej brata. Mimo to, miał on nadzieję, że udzielenie wsparcia kobiecie poprzez odnalezienie Dwighta, wzniesie relację między Zeke'em, a jego siostrą na wyższy poziom. Będąc jednak odciętym od najistotniejszych obszarów, Zeke poprosił swojego przyjaciela, Cole'a, o pomoc w dochodzeniu. MacGrath odnalazł ciało Dwighta za wspomnianą wcześniej restauracją.

ŚmierćEdytuj

Cole przy użyciu swojej psychowizji odkrył okoliczności zamordowania Dwighta, który zginął ze szczypiec złomowych krabów, pod przewodnictwem tęgiego człowieka.

W poszukiwaniu sprawiedliwościEdytuj

MacGrath podążając za szczątkami energii mężczyzny, ostatecznie odnajduje go przed Zakładem Karnym Eagle Point, odkrywając przy okazji jego nadnaturalną tożsamość Przewodnika. Protagonista unicestwia mordercę, co Zeke wykorzystuje do zauroczenia siostry Dwighta. Następnego dnia jednak, Zeke telefonicznie powiadamia Cole'a, iż randka z nią była kompletną porażką, która skończyła się na "zostaniu przyjaciółmi".

WyglądEdytuj

Dwight jest białoskórym, brodatym mężczyzną, przyodzianym w czarną bluzę z nałożonym na głowę kapturem.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię siostry Dwighta nigdy nie zostaje ujawnione;
  • model postaci Dwighta nie wyróżnia się niczym od modeli niektórych mieszkańców Empire City, które można napotkać w trakcie zwykłego przemierzania miasta.