FANDOM

Dallas
Dallas (inFamous)Cole obserwuje transmisję Dallasa.
Pełne imię Dallas
Pseudonim Głos przetrwania
Powiązania Mieszkańcy Empire City
Zawód Nieoficjalny nadawca społeczny
Płeć Mężczyzna
Stan Martwy
Pojawia się w inFamous
Aktor dubbingowy Paweł Ciołkosz
„Właśnie dostałem informację, że fedzie zrzuciły paczki z pomocą na Archer Square. Kłamcy z korporacyjnych mediów wmawiają nam, że wszyscy z tego skorzystamy. Że więcej pomocy jest w drodze. Łatwo im mówić! To nie oni żyją w piekle! Prawda jest taka, że nas porzucono i nikt nie przyjdzie nam z pomocą.”
―Dallas.

Dallas (znany bardziej jako Głos przetrwania) ― postać w inFamous, często nadająca transmisje telewizyjne na obszarze Empire City.

BiografiaEdytuj

Nic właściwie nie wiadomo o przeszłości Dallasa. Rozpoczął on swoją powstańczą działalność po Wybuchu, opierając się głównie na krytykowaniu rządu. Oprócz rozpalania w cywilach rewolucyjnego ognia, Dallas informował także mieszkańców o istotnych wydarzeniach w mieście, nawołując ich nawet do wspólnego pomagania sobie nawzajem, jak chociażby zmarźniętym dzieciom. Po pewnym czasie jednak, kryjówka Dallasa została odkryta przez Synów Pierworodnych, którzy postanowili wykorzystać potęgę masowego przekazu przeciwko Cole'owi MacGrathowi. Zaraz po tym, jak Cole oczyścił Archer Square ze Żniwiarzy, planujących przywłaszczyć sobie dostarczone jedzenie, Dallas w swojej transmisji zmieszał go z błotem, nazywając MacGratha terrorystą i oskarżając go o spowodowanie Wybuchu. Przekaz ten spotkał się z ogromnym wstrętem ze strony cywilów, którzy chwilę później rzucili się na Cole'a i usiłowali go ukamienować. Głos przetrwania coraz częściej zniesławiał Cole'a w telewizji, spychając wadliwość rządu na drugi plan i obarczając go winą niemalże za wszystko, co złe. Ostatecznie, gdy Dallas przestał być już użyteczny dla Synów Pierworodnych, w trakcie jednej ze swoich transmisji został przez nich zabity z zimną krwią.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Dallas jest białoskórym mężczyzną, chroniącym swoją prawdziwą toższamość. Nosi on białą koszulkę i czarny kapelusz, a jego twarz maskują arafatka i okulary przeciwsłoneczne. W pewnym stopniu przejawia on rebeliancką naturę, ze względu na ustosunkowanie do decyzji rządu i nagłaśnianie ich poprzez transmisje telewizyjne. John w jednym ze swych nagrań wyjawił, iż nawet "lubił tego dzieciaka" i żałuje tego, jak ostatecznie skończył.

CiekawostkiEdytuj

  • Dallas w przeciwieństwie do pozostałych postaci, występuje jako nagrany mężczyzna, a nie trójwymiarowy model.
  • Jego imię jest ujawnione jedynie w trakcie napisów końcowych gry.
  • Zeke nigdy nie nazywa go "Głosem przetrwania", określająć go zwykle jako telewizyjnego naśladowcę.