FANDOM

„Mamy wielki problem ze znalezieniem głównego Żniwiarza. Złapiesz go dla nas? Potrzebujemy go żywego.”
―Policjant prosi Cole'a o pomoc.

Ciasna obroża – jedna z misji dodatkowych na terenie dzielnicy Neonów w inFamous. Zlecenie to jest przeznaczone jedynie dla postaci karmicznie pozytywnej i jego zrealizowanie wymaga przynajmniej reputacji strażnika.

OpisEdytuj

Policjant znajdujący się pod mostem Stampton prosi Cole'a o pomoc w pojmaniu Przewodnika Żniwiarzy.

PrzebiegEdytuj

MacGrath podchodzi do stróża prawa.

  • PolicjantMamy wielki problem ze znalezieniem głównego Żniwiarza. Złapiesz go dla nas? Potrzebujemy go żywego.

Protagonista odnajduje niedaleko swój cel, który jest pilnie strzeżony przez pozostałych członków gangu. Ostatecznie jednak Cole daje im radę, a po uprzednim zranieniu, najpotężniejszego z nich traktuje elektrycznymi więzami. Policja dzięki temu mogła go w końcu aresztować i przesłuchać.

KonkluzjaEdytuj

Cole obezwładnił swój cel i zmniejszył wpływy Żniwiarzy w dzielnicy Neonów o dwa punkty procentowe.

CiekawostkiEdytuj

  • Ciasną obrożą określa się także zwykłe potraktowanie dowolnego Przewodnika elektrycznymi więzami, co obdarza Cole'a dodatkowymi punktami doświadczenia.