FANDOM

„Wiem, że nie brzydzisz się ubrudzić sobie rąk.”
―Pierwsze słowa kobiety przy spotkaniu Cole'em.

Brudna robota ― jedna z misji dodatkowych na terenie dzielnicy Neonów w inFamous. Zlecenie to jest przeznaczone jedynie dla postaci karmicznie negatywnej i jego zrealizowanie wymaga przynajmniej reputacji bandyty.

OpisEdytuj

Cole spotyka tajemniczą kobietę, chcącą wykorzystać usługi MacGrath'a do zlikwidowania niewygodnego dla niej mężczyzny.

PrzebiegEdytuj

MacGrath podchodzi do kobiety.

  • Kobieta: Wiem, że nie brzydzisz się ubrudzić sobie rąk. Jeśli zabijesz tego gościa...

Kobieta pokazuje Cole'owi zdjęcie celu.

  • Kobieta: Wynagrodzę ci to. Zwykle włóczy się po Archer Square. Ale postaraj się, żeby gliniarze cię nie widzieli, już mnie szukają.
Cel brudnej roboty (inFamous)

Zdjęcie celu.

Cole rusza w kierunku Archer Square, gdzie odnajduje swój cel i zabija go z zimną krwią. Następnie wraca do zleceniodawczyni po nagrodę za realizację zadania.

  • Kobieta: Dobrze, wreszcie zginął ten drań. Pójdę po twoją nagrodę.

Kobieta zmierza w kierunku szafek, po czym otwiera jedną z nich. Okazuje się, że znajduje się w niej pięć odłamków z wybuchu.

  • Kobieta: Ukradłam je gliniarzom. Wiem, że są ci potrzebne.

Nagle rozbrzmiewa świst kul.

  • Kobieta: Och nie, to gliny!

MacGrath zostaje zaatakowany przez grupę policjantów, których po pewnym czasie Cole pomyślnie unieszkodliwia. Zakończywszy starcie, protagonista przejmuje zawartość szafki.

KonkluzjaEdytuj

Cole wzbogacił się o pięć odłamków z wybuchu i zwiększył swoje wpływy w dzielnicy Neonów o trzy punkty procentowe.