FANDOM

Brandon Carey
Brandon (inFamous)Brandon Carey w inFamous.
Pełne imię Brandon Carey
Powiązania DARPA
Zawód Elektryk
Płeć Mężczyzna
Stan Żywy (Dobra karma)
Martwy (Zła karma)
Pojawia się w inFamous
Aktor dubbingowy Robert Jarociński
„Spieprzaj! Zablokowałem to. Nikt tu nie wejdzie, ani nie wyjdzie, póki ona nie będzie bezpieczna!”
―Brandon usiłuje spławić Cole'a.

Brandon Carey ― postać epizodyczna w inFamous, pojawiająca się w trakcie misji Krwawy szlak. Był on elektrykiem i jednym z kontaktów DARPA.

BiografiaEdytuj

Brandon Carey był wykwalifikowanym elektrykiem mieszkającym w Empire City wraz ze swoją żoną, Lynnae. Carey pełnił także rolę jednego z kontaktów Moyi Jones.

NapadEdytuj

W okresie kwarantanny gang Żniwiarzy próbował uprowadzić Brandona i jego żonę, co spotkało się z gwałtowną reakcją kobiety, chcącej zapobiec pojmaniu jej męża. Po tym, jak oboje zostali rozdzieleni, Żniwiarze zdegustowani krzykliwym zachowaniem Lynnae, zastrzelili kobietę z zimną krwią. Brandon, nieświadomy losu żony, zdołał jakoś uciec przed Żniwiarzami i skrył się w kanałach, zamykając za sobą drzwi do podstacji.

Spotkanie z Cole'emEdytuj

Moya, zaniepokojona długą nieobecnością Brandona, poprosiła Cole'a o jego odnalezienie. Protagonista podążył do alejki, w której jak podejrzewała agentka, skrywa się elektryk. MacGrath odnajduje tam jednak zwłoki jego żony. W trakcie ich badania, Cole doświadcza wizualizacji porwania Brandona, po czym ukazuje mu się uciekająca neuroelektryczna sylwetka mężczyzny. Cole dotarł do jego kryjówki w kanałach, odnajdując Careya za drzwiami prowadzącymi do podstacji. Brandon rozwścieczony tymże odkryciem, już na starcie wypytuje MacGratha o to, czy nikt go nie śledził. Mężczyzna niezdający sobie sprawy z losów jego żony, zaciekle odmawiał Cole'owi otworzenia drzwi, głosząc iż nikt tu nie wejdzie, ani nie wyjdzie, póki Lynnae nie będzie bezpieczna.

Bolesna prawda (kanon)Edytuj

Cole postanowił powiedzieć Brandonowi prawdę na temat jego żony. Carey przekonany słowami MacGratha otwiera drzwi, nalegając tym samym, aby Cole przy użyciu swych mocy zabił "ich wszystkich".

Śmierć w niewiedzy (spoza kanonu)Edytuj

W alternatywnym przebiegu zdarzeń, Cole, nie chcąc dłużej się werbalnie produkować, za pomocą swych mocy robi otwór w drzwiach, przez który wysyła w kierunku Brandona śmiertelne wyładowanie elektryczne, otwierając tym samym drogę do podstacji.

WyglądEdytuj

Brandon jest czarnoskórym mężczyzną, przyodzianym pomarańczową czapkę, białą bluzę, żółtą kurtkę i czarne dżinsy. Wyróżniającym go elementem wyposażenia jest biały łom trzymany przez niego w prawej ręce.

CiekawostkiEdytuj

  • Brandona można napotkać również w trakcie misji Wbrew światu, gdzie pełni jedynie rolę zwykłego NPC atakującego Cole'a, wraz z innymi mieszkańcami Empire City, będącymi pod wpływem toksyn emitowanych przez balony. Ponadto, mimo trzymania łomu, Brandon w ogóle z niego nie korzysta w walce.