FANDOM

Prawdziwy bohater (inFamous Second Son)

Symbol prawdziwego bohatera w inFamous: Second Son.

Bohater (określany jako Prawdziwy bohater w inFamous: Second Son) ― trzeci i ostatni poziom dobrej karmy w inFamous i inFamous 2, wykształcający się z poziomu mistrza. W inFamous: Second Son wykształca się natomiast z poziomu ideału, stanowiąc również najwyższy stopień heroizmu protagonisty, lecz tym razem piąty.

inFamousEdytuj

„Mieszkający tu ludzie kochają mnie. Ale jak długo to potrwa? Co się stanie, gdy w końcu zabraknie mnie gdzieś, gdzie powinienem być?”
―Rozmyślenia Cole'a.

Możliwość osiągnięcia tego poziomu jest możliwa tylko w trakcie wykonywania, lub po ukończeniu jednej z następujących misji: Sondy szpiegowskie, Alden atakuje lub Standardowy protokół. Mieszkańcy Empire City od tego momentu uwielbiają Cole'a, ze względu na jego bohaterskie i zdrowe dla miasta poczynania. Postrzegany przez ludzi jako wybawca, MacGrath u wielu ludzi zacznie wzbudzać podziw i zachwyt. Nieraz nawet, cywile będą wraz z nim stawać do walki z członkami lokalnych gangów, których będą próbowali pobić lub ukamienować. Ponadto muzyka odtwarzana podczas zwiedzania miasta, stanie się zdecydowanie bardziej heroiczna.

Wpływ na misje dodatkoweEdytuj

Poziom bohatera odblokowuje dostęp do następujących misji dodatkowych po stronie dobra w dzielnicy historycznej: Związany (2), Gniazdo szczurów (2), Fanklub (2), Sprawiedliwość tytanów, Doprowadzenie rannych.

Wpływ na moce Cole'aEdytuj

Poziom bohatera odblokowuje dostęp do nabycia karmicznego przeciążenia, a także następujących dobrych ulepszeń mocy:

  • Błyskawica: bohater (w cenie 12000 PD): Sprawiedliwe uderzenie: Przywraca znaczną ilość energii za każdym razem, gdy trafisz przeciwnika. Strzały w głowę przywracają dodatkowo zdrowie.
  • Fala uderzeniowa: bohater (w cenie 2800 PD): Zwiększa zasięg fali uderzeniowej.
  • Łuk elektryczny: bohater (za darmo, pod warunkiem wykonania wszystkich piętnastu misji dodatkowych po stronie dobra): Zwiększa obrażenia i skraca czas ładowania. Do korzystania z tej mocy wymagany jest poziom bohatera.
  • Granat wstrząsowy: bohater (w cenie 5500 PD): Zwiększa obrażenia, a osłabieni przeciwnicy zostaną automatycznie obezwładnieni.
  • Młot megawatowy: bohater (w cenie 5300 PD): Zwiększa pole rażenia rakiety.
  • Pobieranie elektryczności: Karmiczne przeciążenie (w cenie 2000 PD): Kiedy zapełni się wskaźnik, naciśnij Strzałka w lewo (dualshock), aby włączyć karmiczne przeciążenie. Przez jakiś czas będziesz mieć niewyczerpany zapas energii.

Wpływ na wygląd Cole'aEdytuj

Ubranie Cole'a jest znacznie czystsze, a jego elektryczność nadal utrzymuje swój jasnoniebieski kolor.

inFamous 2Edytuj

„Kto by pomyślał, że "Demon z Empire City" stanie się nowym patronem New Marais.”
Zeke o skutkach heroicznych działań Cole'a.

Po zgromadzeniu na swe konto odpowiedniej ilości heroicznych poczynań, Cole uzyskuje awans do poziomu bohatera. Po jego osiągnięciu, mieszkańcy New Marais darzą protagonistę ogromnym szacunkiem i sympatią, traktując go jako wybawcę i obrońcę uciemiężonych. Wielu cywilów jest także gotowych wesprzeć go w walce z ludźmi, zagrażającymi zarówno jego życiu, jak i życiu tutejszych mieszkańców.

Wpływ na misje fabularne i dodatkoweEdytuj

W przeciwieństwie do poprzedniej części, Cole bez względu na swoją reputację, ma dostęp do wszystkich misji fabularnych i dodatkowych po obu stronach karmy. Wyjątek stanowi jedynie pozytywna wariacja misji Ostateczna decyzja, której rozpoczęcie wymaga dobrej reputacji.

Wpływ na moce Cole'aEdytuj

Poziom bohatera odblokowuje dostęp do dobrych mocy z poziomu trzeciego, a także doładowanie karmiczne - Odnawianie piorunu, dzięki któremu trafienie dowolnym piorunem celu wielkości człowieka, nieznacznie uzupełni zapas energii Cole'a.

Wpływ na wygląd Cole'aEdytuj

Wraz z uzyskaniem tytułu bohatera, koszulka Cole'a staje się białoszara, a na jego nogach nadal spoczywają granatowe spodnie dresowe. Tatuaże na rękach Cole'a robią znacznie się bardziej widoczne, natomiast jego broń do walki wręcz, Amp, przybiera na idealnej czystości, czyniąc go srebrnym i połyskującym. Plecak MacGratha utrzymuje swą oliwkową barwę. Ponadto, blizna na twarzy protagonisty wydaje się być niemalże kompletnie zagojona. Jeżeli nosi on swoją kurtkę kurierską (skórka klasycznego Cole'a), zarówno wszystkie elementy odzieży Cole'a, jak i jego plecak, pozostaną niezmienione. Dodatkowo, stojąca postura Cole'a ulegnie zmianie, czyniąc ją bardziej wyprostowaną, dumną i heroiczną. Elektryczność emitowana przez Cole'a utrzymuje swój jasnoniebieski kolor.

inFamous: Second SonEdytuj

„Przedtem nikt nawet nie wyobrażał sobie, że przewodnicy i zwykli ludzie mogą egzystować razem.”
Delsin po wypełnieniu swego karmicznego przeznaczenia.
Po dopuszczeniu się odpowiedniej ilości heroicznych czynów, Delsin może przeskoczyć z reputacji ideału na poziom prawdziwego bohatera.

Wpływ na moce DelsinaEdytuj

Poziom prawdziwego bohatera otwiera Delsinowi dostęp do ostatnich dobrych ulepszeń mocy.

Wpływ na wygląd DelsinaEdytuj

Bluza Delsina przybiera śnieżnobiały kolor, natomiast wzór na jego kamizelce przedstawia reprezentującego dobrą karmę orła z rozpostartymi skrzydłami. Przód ptaka oraż część jego skrzydeł jest zamalowana na biały lub niebieski kolor, tworząc kształt litery "V". Symbol ten jest pozbawiony jakichkolwiek śladów przedstawiających obecność ptaka symbolizującego złą karmę. Nieskazitelny Rowe może pochwalić się także zdrowym i schludnym wyglądem.