FANDOM

Bioterrorysta (inFamous Second Son)

Symbol bioterrorysty w inFamous: Second Son.

Bioterrorysta ― trzeci poziom złej karmy w inFamous: Second Son, znajdujący się przed poziomem wroga publicznego i wykształcający się z poziomu przestępcy.

inFamous: Second SonEdytuj

„Powstaniemy! I sprawimy, że nas zaakceptują.”
Delsin decyduje się zdeprawować Eugene'a.
Po dopuszczeniu się odpowiedniej ilości niecnych czynów, Delsin może przeskoczyć z reputacji przestępcy na poziom bioterrorysty.

Wpływ na moce DelsinaEdytuj

Poziom bioterrorysty otwiera Delsinowi dostęp do trzecich złych ulepszeń mocy.

DymEdytuj

  • Unicestwiający pocisk (w cenie sześciu odłamków): Zwiększa śmiertelność żarowych pocisków (przytrzymaj R2 (dualshock)), które natychmiast unicestwią przeciwników, co da ci złą karmę.

NeonEdytuj

  • Ogień seryjny (w cenie pięciu odłamków): Neonowe promienie mogą być wystrzeliwane szybciej.
  • Zabójcza staza (w cenie ośmiu odłamków): Przeciwnicy zabici w bąblu stazowym (L1 (dualshock)) zostaną unicestwieni, co da ci złą karmę.

WideoEdytuj

  • Wydłużenie strumienia (w cenie czterech odłamków): Strzelaj wideostrumieniem przez dłuższy czas.
  • Demoniczne bliźnięta (w cenie czterech odłamków): Przywołuje jednocześnie dwa demony, które atakują wrogów.

Wpływ na wygląd DelsinaEdytuj

Po osiągnięciu poziomu bioterrorysty, można dostrzeć nutę czerwieni w kolorze bluzy Delsina. Ponadto wzór na jego kamizelce ulega dużej zmianie. Niegdyś złączone ptaki są teraz oddzielone od siebie, a ptaszysko symbolizujące złą karmę, wyglądem przypomina kruka, który wyraźnie dominuje nad swym pozytywnym odpowiednikiem, przechwytywanym w jego szponach.